Geavanceerde instellingen
Geavanceerde instellingenAccepteren
Informatie Privacybeleid

Privacybeleid

In dit privacybeleid geven we een uitleg over de manier waarop we persoonlijke gegevens verzamelen en gebruiken. Dit privacybeleid is van toepassing op alle persoonlijke gegevens die we met betrekking tot u verwerken wanneer u contact met ons opneemt.

Wie we zijn

Wij zijn Stichting Zeilende Visserij Schepen, een stichting dat zich hard maakt voor samenwerking met diverse organisaties in Nederland die raakvlakken hebben met de cultuurhistorische waarde van de visserijplaatsen rond de voormalige Zuiderzee en met name van de oude (houten)vissersschepen.

Stichting Zeilende Visserij Schepen verwerkt en analyseert gegevens met als doel zo goed mogelijk te reageren op uw behoeften. Stichting Zeilende Visserij Schepen is verantwoordelijk voor het verzamelen en gebruiken van uw persoonlijke gegevens zoals beschreven in dit privacybeleid. Stichting Zeilende Visserij Schepen hecht grote waarde aan zijn rol en reputatie als een betrouwbare zakenpartner en daarmee ook aan de garantie op het recht op privacy voor u. Dit privacybeleid is van toepassing op Stichting Zeilende Visserij Schepen.

Voor vragen, opmerkingen of klachten over de verwerking van uw gegevens kunt u contact met ons opnemen via info@stichtingzvs.nl.

Het type persoonlijke informatie dat we verwerken

Persoonlijke gegevens zijn alle gegevens die direct of indirect aan u kunnen zijn gerelateerd. We kunnen de volgende categorieën persoonlijke informatie verzamelen en verwerken:

Naam en andere identificeerbare informatie

We kunnen bijvoorbeeld uw naam, titel, geslacht en geboortedatum vastleggen.

Uw contactgegevens en gegevens over uw persoonlijke account of registratie

Uw contactgegevens kunnen uw adres, locatie, telefoonnummer en e-mailadres zijn. Als u zich registreert voor een specifieke service of een persoonlijk account maakt, kunnen we ook uw inloggegevens en andere informatie die u invoert in het account- of registratieformulier registreren.

Onze communicatie met u

Als u ons een e-mail of bericht via sociale media stuurt, zullen wij uw communicatie met ons opnemen. Wanneer u ons belt, registreren wij uw vragen of klachten in onze database.

Informatie die we verzamelen wanneer u onze website gebruikt

Wanneer u onze website bezoekt, kunnen we uw IP-adres, browsertype, besturingssysteem, verwijzende website, surfgedrag en klikgedrag registreren. Met uw toestemming kunnen wij ook uw locatiegegevens ontvangen.
Bovendien kunnen we een automatische melding ontvangen als u een nieuwsbrief opent of op een link in een nieuwsbrief klikt.

Informatie die u met ons deelt

U kunt ervoor kiezen om informatie met ons te delen, bijvoorbeeld als u reageert op sociale media of een klantenonderzoek invult.

Hoe we uw gegevens verzamelen

Stichting Zeilende Visserij Schepen kan uw persoonlijke gegevens op verschillende manieren verkrijgen, bijvoorbeeld wanneer u een formulier invult, via sociale media met ons communiceert of zich registreert voor onze nieuwsbrief. Afhankelijk van uw sociale netwerkinstellingen kunnen we ook informatie ontvangen van de aanbieder van uw sociale netwerk.

De doeleinden waarvoor wij uw gegevens gebruiken

De belangrijkste doeleinden waarvoor wij uw persoonlijke gegevens gebruiken zijn:

Om u diensten te verlenen

Om te communiceren met u

Wij gebruiken uw contactgegevens om met u te communiceren, uw vragen te beantwoorden of uw klachten te behandelen.

Voor statistisch onderzoek

We gebruiken automatische tools om statistisch onderzoek uit te voeren naar algemene trends in het gebruik van onze diensten, website en sociale media en het gedrag van de voorkeuren van onze klanten en gebruikers. Door statistisch onderzoek kunnen we betere diensten ontwikkelen. Bovendien kunnen we het ontwerp en de inhoud van onze website verbeteren.

Bij het uitvoeren van ons onderzoek kunnen we de verschillende soorten gegevens combineren en analyseren. We gebruiken alleen geaggregeerde gegevens en gebruiken geen namen, e-mailadressen of andere direct identificeerbare informatie. We kunnen dergelijke geaggregeerde gegevens ook combineren met informatie uit openbare bronnen (zoals het CBS). We zullen geen gevoelige gegevens gebruiken voor dit statistisch onderzoek zonder uw toestemming.

Voor direct marketing doeleinden

We kunnen uw persoonlijke gegevens gebruiken om u nieuwsbrieven of andere marketingberichten te sturen. Om te weten wat voor u relevant is, kunnen we automatische tools gebruiken om uw persoonlijke informatie te analyseren. Voor dit doel kunnen we de hierboven beschreven informatie gebruiken en combineren. We kunnen dergelijke geaggregeerde informatie ook combineren met informatie die we ontvangen van openbare bronnen (zoals het CBS). We zullen uw gevoelige gegevens niet gebruiken voor statistisch onderzoek zonder uw toestemming.

We gebruiken de resultaten van onze analyse om onze marketingberichten aan te passen aan uw specifieke interesses en voorkeuren. Als uit onze analyse bijvoorbeeld blijkt dat u mogelijk geïnteresseerd bent in bepaalde soorten services, kunnen we onze nieuwsbrief en website aanpassen met inhoud die volgens ons relevant voor u is.
We kunnen verschillende kanalen gebruiken voor onze marketingberichten, zoals e-mail en sociale media. U kunt uw toestemming voor het verzenden van marketingberichten op elk gewenst moment intrekken. Volg hiervoor de instructies in het relevante marketingbericht of neem contact met ons op via info@stichtingzvs.nl.

Openbaarmaking en delen van gegevens met derden

We kunnen uw persoonlijke gegevens bekendmaken of delen met derden voor de volgende doeleinden:

Voor de ondersteunende diensten die wij aanbieden

We gebruiken derde partijen, zoals sociale netwerkproviders en marketingbureaus, om onze diensten te leveren. Al deze derde partijen zijn verplicht om uw persoonlijke informatie afdoende te beschermen en alleen in overeenstemming met onze instructies te verwerken.

Voor statistisch onderzoek en direct marketing

We kunnen uw persoonlijke gegevens gebruiken voor statistisch onderzoek en direct marketing (zie hierboven).

Websites van derden

Onze website bevat links naar websites van derden. Als u deze links volgt, verlaat u onze website. Dit privacybeleid is niet van toepassing op websites van derden. Stichting Zeilende Visserij Schepen aanvaardt geen aansprakelijkheid voor het gebruik van uw persoonlijke gegevens door deze derden. Uw gebruik van deze websites is op eigen risico. Zie het privacybeleid van deze derde partijen (indien beschikbaar) over hoe zij omgaan met uw persoonlijke gegevens.

Binnen de Heinen & Hopman-groep

Uw gegevens kunnen worden gedeeld met andere collega's binnen de Heinen & Hopman-groep om u de best mogelijke service te bieden. Er zijn ook dochterondernemingen die zich buiten de EER bevinden.

Beveiliging en behoud

Stichting Zeilende Visserij Schepen neemt de nodige technische en organisatorische maatregelen om uw persoonlijke gegevens te beschermen tegen verlies of onrechtmatig gebruik.

Uw persoonlijke gegevens worden bewaard zolang als nodig is voor de doeleinden die worden beschreven in dit privacybeleid of voor zover nodig om te voldoen aan wet- en regelgeving en om geschillen op te lossen.

Privacy van kinderen

Stichting Zeilende Visserij Schepen streeft ernaar geen informatie te verzamelen over kinderen van 16 jaar of jonger, of interessesegmenten te creëren die specifiek zijn ontworpen om kinderen te bereiken. Als u zich zorgen maakt over de privacy van uw kind in verband met onze diensten, of als u denkt dat uw kind persoonlijk identificeerbare informatie op onze website heeft ingevoerd, kunt u contact met ons opnemen via info@stichtingzvs.nl.

Uw rechten

U hebt een aantal rechten wanneer we persoonlijke gegevens over u vastleggen. Deze rechten zijn vastgelegd in de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). U kunt uw persoonlijke gegevens op elk moment bekijken, corrigeren, blokkeren of verwijderen.

Om gebruik te maken van uw rechten kunt u een schriftelijk verzoek indienen. Stichting Zeilende Visserij Schepen heeft vier weken na ontvangst van het verzoek om te beoordelen of het verzoek gerechtvaardigd is. Stichting Zeilende Visserij Schepen zal binnen vier weken aankondigen wat er met het verzoek zal gebeuren. Als het verzoek niet wordt gevolgd, bestaat de mogelijkheid om bezwaar te maken tegen Stichting Zeilende Visserij Schepen of om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Op basis van een dergelijk verzoek kan Stichting Zeilende Visserij Schepen om aanvullende informatie vragen om de identiteit van de betrokken persoon te waarborgen.

Stichting Zeilende Visserij Schepen
Produktieweg 12
3750 GA Spakenburg

U kunt contact met ons opnemen via info@stichtingzvs.nl als u vragen, opmerkingen of klachten heeft over dit privacybeleid.

Hoe wordt dit privacybeleid bewaard?

Dit privacybeleid is van kracht per 8 mei 2018 en vervangt ons vorige privacybeleid. Dit privacybeleid wordt voortdurend herzien. Wij informeren u over wijzigingen door het herziene beleid te publiceren op stichtingzvs.com, waarna het onmiddellijk van kracht wordt.

Stichting Zeilende Visserij Schepen
Produktieweg 12