Geavanceerde instellingen
Geavanceerde instellingenAccepteren
Sponsoren Sponsor worden

Sponsor worden

Wilt u onze stichting steunen? Dat kan met een periodieke schenking! Met een periodieke schenking legt u vast dat u minimaal 5 jaar achter elkaar een vast bedrag geeft. Daarmee worden uw jaarlijkse schenkingen volledig aftrekbaar van de inkomstenbelasting. Door het belastingvoordeel kunt u méér doen voor onze missie, zonder dat het u meer kost. Wilt u met uw bedrijf onze stichting steunen? Neem dan contact met ons op.

Meer geven voor hetzelfde bedrag

Stel dat u bereid bent € 100,- per jaar te schenken en dat u jaarlijks 37,1% inkomstenbelasting betaalt. U legt in dat geval vast dat u periodiek € 159,- per jaar schenkt. Die schenking is aftrekbaar van uw belastbaar inkomen; u betaalt daarover géén 37,1% inkomstenbelasting. Dat scheelt u dus 37,1% van € 159,- = € 59,-. Dit bedrag krijgt u terug van de belasting. Zo kost uw schenking u dus uiteindelijk € 100,-, terwijl er € 159,- naar onze stichting gaat.

Hoe verzorgt u een periodieke schenking?

Voor een schenking aan Stichting Zeilende Visserij Schepen volgt u de volgende stappen, waar we u uiteraard ook graag bij helpen:

1. Download het formulier Periodieke schenking voor Stichting Zeilende Visserij Schepen (pdf)
  2. De overeenkomst bestaat uit twee exemplaren. Eén voor u en één voor ons.
  3. Vul de overeenkomsten in, print en onderteken ze.
  4. Geef in de betalingsvolmacht aan hoe u wilt betalen.
  5. Stuur beide overeenkomsten en de betalingsvolmacht naar info@stichtingzvs.nl.
  6. Nadat wij de overeenkomst hebben verwerkt en ondertekend, krijgt u één exemplaar terug. Hiermee is de periodieke schenking formeel vastgelegd en is onze stichting de komende jaren verzekerd van uw steun.

Persoonlijk contact

Wilt u hulp bij het invullen of heeft u andere vragen? Bel dan Jan van Dorst op 0610034081 of neem contact op via het contactformulier. Wij helpen u graag.

Neem contact op
Stichting Zeilende Visserij Schepen